Blogger tarafından desteklenmektedir.


17 Eylül 2013 Salı

Yüksek Gerilim Tekniği

Posted by islamkalkan at 21:02 0 Comments
Kaynak kitap önerilerimiz
1,"Çözümlü Problemlerle Yüksek Gerilim Tekniği" Özcan kalanderli,Celal kocatepe,Oktay arıkan, Birsen Yayınevi 2005
2,"Yüksek Gerilim Tekniği Cilt 1","Statik Elektrik Alanı ve Boşalma Olayları", Muzaffer Özkaya,Birsen Yayınevi 1996
3,"Yüksek Gerilim Tekniği Cilt 2" Muzaffer Özkaya,Birsen Yayınevi,2005
4,"Yüksek Gerilim Tekniği Cilt 1" İzzet gönenç,İTÜ,1977
5,"High Voltage Engineering " E.Kuffel,M.Abdullah,Pergaman Press,1970
6,"Hing Voltage Engineering " E.Kuffel,W.Zaengl,pergaman Press,1984
7,"Hıng Voltage Engineering,Theorg and Practice"M. Khalifa,Marcel Dekkar,1991
8,"Fundemantals on High Voltage Engineering",Academic Pblishing and Press King Samd Universty",A.A Al-Arcing, M.I Qurashi,N.H.Malik,2005
Sınav soruları 



15 Hafta boyunca işleyeceğimiz konular;
  1)Yüksek Gerilim Hakkında Genel Bilgiler
   -Yüksek gerilim kullanılma sebepleri
   -Yüksek gerilim çeşitleri
   -Yüksek gerilim üretilmesi
   -Yüksek gerilim ölçme devreleri
   2)Elektrostatik Alan 
   -Düzlemsel  elektrodlu sistemde elektrik alan
   -Küresel elektrodlu sistemde elektrik alan
   -Silindirsel elektrodlu sistemde elektrik alan
   -Yüksek gerilim kablolarının tasarım
  3)Yüksek Gerilimde Deşarj Olayları
  4)Yalıtkan Malzemelerin Dielektrik Kaybı ve Ölçülmesi
  5)Parafudurlar
  6)YG Hatlarında Meydana Gelen Aşırı Gerilme ve Koruması
  7)Yürüyen Dalgalar
  8)YG İzalatörleri
  9)YG Laboratuvarı Dizaynı
  10) İzalasyon Koordinasyonu

final Korona cepte Kablo kesiti hesaplama İterasyon
YARARLI VİDEOLAR
Kullanılan Sistemler...................Yüksek Gerilim Malzemleri

1 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
2.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
3 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
4.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
5 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
6.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
7 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
8.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
9 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
10.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
11 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
12.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
13 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
14.Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım
15 Hafta
Defter Notu
Vİdeo Ders Anlatım


Daha Fazlası İçin Etikete Tıklayınız: ,

Sevdiklerinle Bu Bilgiyi Paylaş

Son Yazılarımız Mailine Gelsin

Subscribe to our Mailing List. We'll never share your Email address.

0 yorum :

back to top