Blogger tarafından desteklenmektedir.


5 Şubat 2014 Çarşamba

Elektrik Makinaları 2 MYO

Posted by islamkalkan at 22:46 0 Comments
Geri Git
Bir Fazlı Asenkron Motorlar
Bir Fazlı Asenkron Motorların Çalışma Prensibi
Bir Fazlı Asenkron Motorun Eş Değer Devresi
Bir Fazlı Asenkron Motorlarda Güç ve Momenti
Üniversal Motorlar
DC Uyartım
AC Uyartım
DC ve AC Uyartımın Karşılaştırılması
Üniversal Motorlarda Hız Kontrolü
Adım Motorları ( Step Motorlar )
Atalet Step Motorları
Step Motorda Moment Akım İlişkisi
Adım Motorları Çeşitleri
1. Değişken Relüktanslı Adım Motoru
2. Kalıcı Mıknatıslı Adım Motoru
3. Karışık Yapılı Adım Motorları
Fırçasız DA Motorlar




 www.elektrikegitimi.com
Daha Fazlası İçin Etikete Tıklayınız:

Sevdiklerinle Bu Bilgiyi Paylaş

Son Yazılarımız Mailine Gelsin

Subscribe to our Mailing List. We'll never share your Email address.

0 yorum :

back to top